Kiyoshi-木吉

平安健康快乐

翻开 自深深处。

看到那句话简直 难过到想自杀。

For my own sake there was nothing for me to do but to love you.

为了我自己的缘故,我别无选择,唯有爱你。

There is, i know ,one answer to all that i have said to you, and that is that you love me.

我知道 对我所说的这一切,是有一句话可以用来回答的,那就是你爱我。

评论
热度 ( 18 )

© Kiyoshi-木吉 | Powered by LOFTER